Succesfactoren van de werkwijze van de Copiloten

Deze vorm van gespecialiseerde cliƫntondersteuning is per 1 januari 2024 verder gegaan onder de naam Metgezel. Voor meer informatie ga naar www.jouwmetgezel.nl

De Copiloten ervaren dat zij echt kunnen doen wat nodig is. Dat leidt tot een werktevredenheid van gemiddeld een 9, zo blijkt uit onderzoek van Pluut&Partners. 

Pluut&Parters brachten de succesfactoren van de pilots Copiloten en Casemanager Hersenletsel in kaart aan de hand van het 7s-model (Channon& Caldart, 2015). Dit model benoemt zeven elementen die van invloed zijn op het succes van een organisatie. 

In de pilots zijn alle zeven S'en gericht op het kunnen doen wat nodig is, dankzij een cultuur van permanent leren als persoon, als team en als organisatie.

Lees in de rapportage alles over de resultaten van het actieonderzoek naar de pilots Copiloten en Casemanager Hersenletsel 'Wat nodig is voor kunnen doen wat nodig is'

Om van te leren voor toekomstige innovaties!

Bekijk hier het onderzoeksverslag (pdf)